onsdag 22 april 2009

Jämmer och ve...

HÄR hemma har det kräkts hela natten.
Johans tur den här gången :(

Jag glömde ju skriva igår att bilderna på lägenheten, hur den var innan, togs innan vi flyttade in.
För så dålig smak har vi ju inte.
Hans inredning var riktigt nasty.
Sunkig sälenstuga, hahaha!
Precis så var det...

Jahapp, undras om man ska ta en promenad då medans sjuklingen sover.

Kram kram!

Elias Egna Små Ord...

Pappi hulkade inatt, stackars bästa pappi.
Och inte nog med det så fick han sova på soffan.
Fast jag och mammi erbjöd oss att sova på soffan men han ville nog att jag skulle få vara i den STORA sängen...myspappa...

Jag kan nog snart krypa säger mamma, vad nu det är.
Nu säger hon att jag krälar och rullar runt.
Det är störtkul enligt mig.
Mamma vet aldrig vart jag hamnar när jag lägs ner i gymmet, hihi!

Mamma säger att vi ska ut och gå, det vill inte jag.
Tror jag ska skrika minst halva vägen iaf.

Hej då bloggisar!

Lila är tufft på killar, säg inget annat, hihi!

3 kommentarer:

Gehenna sa...

Vad han är sööööööööööööt!!!!! Jag blir alldeles kär!

Ann-Louise sa...

Ja, fy för den där äckelpäckelspysjukan. Blärk!
6 1/2 kg!? Det är inte lite det. My god.

Lila är supertufft hälsar Charlie. :P

Kram

☆Soya☆ sa...

Trodde inte att det va eran inredning faktiskt. Det var väl en singelkille/man va?

 
gästbok och besöksräknare