söndag 19 april 2009

Hur är det möjligt?

DET kan man ju verkligen undra, hihi!
Jag äter godis VÄLDIGT ofta, hmmm...
Inte äter jag särskilt nyttig mat jämt heller men endå så går jag ner hela tiden i vikt.
Tänk om jag hade varit nyttig också, hur lite skulle jag då väga?
Fast jag vill inte väga lite utan jag vill ha en vältränad kropp.
Jag bryr mig inte så mycket i vad jag väger, det har jag aldrig gjort, förutom när det är dags för boxningsmatch då vill säga.

Det enda jag gör är att alltid äta en bra frukost, det sjuka är att bara för att jag gör det så känner jag hur bra förbränning min kropp har under hela dagen.
Amma is the shit!
Tror jag ska amma hela livet så jag slipper bry mig i vad jag äter.
Haha!

Har haft så mycket för mig så jag har inte hunnit uppdaterat på ett tag.
* Vi har fixat klart lägenheten, fått den värderad.
Vart mycke bättre än vad vi hade hoppats på.
Värderingen alltså.
* Jag har fixat dreads på en vän.

det var kanske inte så mycket men tillräckligt mycke för mig för att inte orka uppdatera här.

Elias gör nya framsteg varje dag tycker jag.
Det är så härligt och se och min kärlek till honom bara växer och VÄXER...

Jag mår så himla bra, jag och Johan sammarbetat underbart bra nu.
LOVE!

So long soldiers!

Elias Egna Små Ord...

Tycker det var lite orättvist att inte jag fick vinna presentkortet.
Men mamsen säger att så där är det ibland.

Igår så nattade pappsen mig med flaska för första gången.
Det var så mysigt, om ni bara visste vad jag längtat efter att få göra det med pappsen.
Sorry mamsen men ibland så vill jag faktiskt vara nära min pappa också.
Mamma sa att jag var så duktig och somnade så bra med pappa så jag ska få göra det ikväll också.
Jippiiiii!!!!

Vet ni vad jag tycker är jättekul?
Det är när Alva pussar på mig, jag blir alldeles blöt och kladdig av hennes pussar, hihi!
När hon kommer så hoppas jag jämt på att hon ska pussa på mig för det kittlas så kul och jag blir full i skratt.

Nu ska jag ta och sova lite i vagnen.
Mamsen ska gå ut med mig och Alvis så pappsen får sova lite.
Hon fick nämligen sovmorgon idag medans vi grabbar+Alva gick upp kl 6:30 i morse, det blev pappa tydligen trött av och nu är jag också trött.

Kramelikram!

1 kommentar:

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Ja visst är det härligt att man går ner fast man trycker i sig helt galet mycket skit. Fast har bara tappat 1kg den här månaden, men hade jag inte ammat så hade jag absolut lagt på mej 5 istället haha.
Men nu ska jag skippa allt socker ett tag :)

Vad söt han är!!
och stooor han börjar bli :D
Hur många månader är han nu?

 
gästbok och besöksräknare