torsdag 23 april 2009

Bara skinn och ben

bara 1 1/2 dag med spysjuka så rasade Johan 6 1/2 kg.
Helt galet, det finns inget kvar av honom.
Så kan det gå, han mår lite bättre idag iaf.

Så här ynklig kan man bli när man är magsjuk...

Har skrattat åt Elias så mycke idag.
I morse så krälade han ner i sin säng och flängde runt i minst 30 minuter.
Han är så livlig och rolig.
Väldigt orädd.

Sen när jag var i köket så låg han i sitt gym och lekte.
När jag kom in till honom hade han snurrat in sig i en filt och såg så sjukt rolig ut.
Om jag skrattade.


Annars så har jag fixat lite i trädgården idag i det fina vädret och gått en långpromenad.
Det var allt för idag.


Off me go, usch vilket tråkigt blogginlägg, hahaha!

Elias Egna Små Ord...

Promenaden igår kväll vart inge jobbig.
Mamma var så rolig, hon sjöng någon bra låt om att jag var gullig och när Alva var busig och åt hästskit så sjöng hon nåt om att jag var gullig och alva äter hästskit.
hihi!
Hon är rolig hon...tur ingen hörde henne.

Idag gjorde jag kåldolmen, den är inte helt lätt att göra men riktigt kulig.
Man krälar till en filt, lägger sig på den, tar tag i kanten av filten och rullar runt, hihi!
Det är jättekul!

Mamma viskade en bra sak till mig igår kväll när jag skulle sova.
Jag och min bästis Kalle ska kanske åka utomlands i november.
Hoppas det blir så.

Åh vad glad jag blev nu, pappi fick ett telefonsamtal och jag har tydligen fått en kusin idag.
Nu kan jag inte skriva mer för pappsen tog fram gitarren och att lyssna på honom är mycke roligare än att skriva blogg.

Hej svejs!

4 kommentarer:

Gehenna sa...

Oj oj, Om jag nånsin skulle få barn hoppas jag att jag får lika kropp som du har efteråt ! ;)

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Ska kolla vad det blir för frakt att skicka. Men maila mej din adress så skickar jag iväg den. Annah_m85@hotmail.com

Hade den hemma ifall det skulle hända något och jag inte kunde amma henne, men nu tål hon ju mjölk igen och då funkar ju vanlig ersättning om vi nu skulle behöva det.
Kram!

Amanda sa...

Vilken söt bild. Två stora ögon bara. ^^

Gehenna sa...

Vad du är söt.
Dock har jag gått där förut i två åt men det gav mig inget.. Men det är lugnt jag klarar mej alltid :)

 
gästbok och besöksräknare