fredag 24 april 2009

Lite

HAR sovit på tok för lite dom här senaste 2 dygnen och nu jobbar Johan borta hela helgen.
Hur ska det här gå...

Så nu är det jag och mina två busisar i 3 dygn.

Wish me luck!



Elias Egna Små Ord...

Inatt vid 03:30 tiden vaknade jag och var superpigg, då tog pappa ut mig och gick.
Gissa om jag blev förvånad.
Tror det var för att mamsen lessnade ur av att hon inte fått sovit något och pappsen tänkte då minsann lyckas natta mig själv.
Det gick inte, hihi!

Men jag slocknade direkt sen när vi kommit in igen.

Mamma är lite orolig för att jag ska hålla henne vaken mycke nu i helgen.
Det har hon all rätt i att vara, hihi!
Jag ska busa så mycket jag bara kan för att protestera lite över att pappsen är borta så länge.

Ha det!

2 kommentarer:

Gehenna sa...

Haha härligt kort på Elias / Alva. =) Och de andra med för den delen. Han borde bli sån där modell för bebiskläder .

☆Soya☆ sa...

Åh va kul att se hans glädje för Alva. Stella är lika kär i djur hon med. Katter och hundar speciellt. Hon börjar snacka så fort hon ser en katt. Supermysigt.

Hoppas du får sova ikapp nu vännen.
Kram

 
gästbok och besöksräknare