söndag 12 april 2009

På begäran...

Elias Egna Små Ord...

Min bästis Kalle ville få se och lära sig hur man suger på tårna så här kommer lite bilder bästis...

Först så måste man stretcha lite...

Sen hugger man tag...

Så enkelt är det bästis...

hihi, nu är mamsen mottligt imponerad på mig.
Jag bajsade upp på ryggen för andra gången idag på morgonen.
Men igår var vi i Dala-Järna och busade med mina kusiner så då hann jag aldrig bajsa.
Var så upptagen med annat :)

Det var jättekul att sitta min kusin Max knä, han ska lära mig en massa bus nästa sommar lovade han, hihi...

4 kommentarer:

☆Soya☆ sa...

Åh tack, och tack igen!
Söt kusinbild!

Jo Stella var faktiskt lite kinkig när vi bytte stol, det har du rätt i. Men nu är hon så nöjd så när hon ser ut genom fönstren bättre och så.

Det går nog över för Elias med.
Kram

Gehenna sa...

Sötare unge finns nog inte!! Visade mamma bilder på honom och hon blev helt till sej för att han är så söt !:)

Ann-Louise sa...

Hihi helt underbara bilder! Han är så himla söt! :)

Charlie blev fem månader idag. Jag helammar inte längre. Säger bara thank god for ersättning! Han får ett ordentligt skrovmål precis innan nattning och det har gjort susen. :)

Kram

Gehenna sa...

Haha men allt jag skriver är ju sant! Han är så sjukt fin!!!

 
gästbok och besöksräknare