måndag 13 april 2009

För givet...

KOM på mig själv idag att jag nog ibland tar Johan för givet.
Måste sluta med det.
Älskar honom nåt så sjukt mycke.

Har haft min vackra vän Alex här idag.
Det var så kul, vi snackade i flera timmar.
Så skönt att prata med någon som verkligen förstår en.
Önskade hon kunde bo här istället för i Västerås.

Elias är så go, han har börjat lipa med tungan en hel del.
Sötaste bebis.

Haft en jättebra dag idag.

Kram!

Gabbe och mina finaste killar...


Elias Egna Små Ord...

I morse vaknade jag när pappsen gick upp, då la jag mig på mage och myste och knölade med mamsen så mycket så hon vaknade, då tog pappsen in mig i duschen.
Myspappa...

Sen så skjutsade mamma pappa till hans jobb.
Jag var jätteduktig i min nya bilstol, grinade nästan ingenting.
Jag tycker stolen är lite läskig nämligen, är ju inte van att sitta upprätt så där liksom.
Så vid flertal tillfällen har jag skrikit allt vad jag kunnat i den nya stolen.
Men om jag ska vara ärlig så börjar jag gilla den mer och mer.

Det var JÄTTE spännande att vara på pappas jobb.

Sen idag fick vi besök av Alex, mammas vän.
Hon var rolig och hon hade mycke längre dreads än vad mamma har.
Dom var sååå fina, hihi!

Idag har jag inte varit bussugen alls så i morgon tänker jag busa jättemycket.

Kalle!
Att lipa är jättekul :)

I morgon är pappa tillbaka, längtar...

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare