söndag 26 april 2009

På bristningsvägen...

"bryt foten ändå, danskjävel"
hahahaha!

Wipeout är ju för roligt...

Längtar tills i morgon för nu börjar bli på bristning gränsen.
3 dygn utan någon vettig sömn eller paus från allt tar på en.
Alla smågrejer blir så jobbiga och jag blir så förvirrad.

Idag stressade jag iväg som en tok till babysimmet.
Springer in med en bebis och en spya över hela mig, skyndar allt vad jag kan i omklädesrummet, springer ner till bassängen...
DEN ÄR TOM!
Hon som håller i simmet kommer och jag inser att jag är en timme för tidigt.
SUCK!

Jag blir så less på mig själv och så fick jag jättedåligt samvete för min lilla Elias.
Jag ville ju så gärna att han skulle få simma med sina simpolare.
Men vi kunde inte vänta en timme eftersom jag hade Alva i bilen så vi fick bada själva.
Mysigt det med men inte alls lika roligt.

Har inte kännt mig ett dugg social i helgen.
Skulle aldrig orkat med att vara trevlig så vad är det då för vits.

Åh, vad jag längtar efter Johan nu...jag längtar efter Johan och jag längtar efter en hel natts sömn.
GE MIG!

Nej nu ska jag sluta klaga och lägga mig tidigt.

Elias sover äntligen, han hade så svårt att varva ner ikväll så jag fick lov att ut och gå med vagnen i en timme för att få honom lite trött.
Inget jag ville direkt när man själv är helt slut, har ingen ork och känner sig nästan svimfärdig.
Jag har fått lite ont på vänstra sidan om blygbenet också.

Nej just ja, jag skulle sluta klaga...

god natt!


Elias Egna Små Ord...

Mamma är trött, jag är glad och pigg, hihi!
Men idag saknade jag pappi så då vart det lite skrik på kvällen här hemma.

Jag vill egentligen bara skriva en sak idag och det är vad min favorit leksak är för något.
Ni kan aldrig gissa vad jag gillar bäst.
Lappar!
Jag älskar alla lappar som sitter på leksaker, dom fingrar jag gärna på och suger lite på.
Gottis det, hihi!

Åh vilken fin lapp den här leksaken har...

God natt på er, kanske, kanske får mamma sova lite mer en 1 timme i sträck i natt, men bara kanske...blir jag tuttis sugen så blir jag, då får mamsen ta och ställa upp.
När ska mamsen och pappsen fatta att jag inte blir mätt längre på nätterna?
dom är så trögfattade min föräldrar ibland,hihi...

Fast jag tror mamma har fattat nåt idag för hon var på en affär och letade efter mjölkfri välling.
Men den var slut...
Typiskt, jag som ville ha.

Natti natt...

2 kommentarer:

stina sa...

åh tack! :D

det där med lappar känner jag gott igen! leksakerna är skit samma nuförtiden :P haha etiketterna rocks!

kram

☆Soya☆ sa...

Hoppas du får sova nu vännen!

Jag är skittrött jag med fast jag får sova. Antar att det är för att man inte sover djupt.

Kram

 
gästbok och besöksräknare