måndag 6 april 2009

Johans ord...

här skrev Johan till en vän när den undrade vart Alva tagit vägen. Jag tyckte det var så bra skrivet så jag lägger in det i bloggen...

"Alva har flyttat till stockholm till en ny familj, som är jättebra, dom har haft dobermann i 20 år. jag och sussi känner att vi inte har tid med alva som situationen är nu, sussi är hemma med elias och jag jobbar borta. Alva kräver mycket träning och aktivitet, och fram till för ett par månader sen kunde vi ge henne det. Nu finns inte tiden, en understimulerad dobermann mår inte bra, det gör nog ingen hund iofs. men Alva är van vid att springa, spåra , och vara ute flera timmar om dagen. Nu när hon flyttat får hon göra det igen. Och det är en liten tröst. men det är jobbigt att skiljas och samvetet är på botten. usch. Kram Johan "

1 kommentar:

☆Soya☆ sa...

Han beskrev det bra, det tycker jag med.

Kram

 
gästbok och besöksräknare