måndag 20 april 2009

Tråååkigt...

USCH, vad tråkigt det är när Johan är på jobbet.

Har tagit 2 långpromenader med hund och vagn idag och klippt häcken för att få tiden att gå.
Vill bara ha hem älsklingen.
Elias sover nu min lilla snuttis.
Älskar honom.
Älskar min Johan.
Älskar Alvis.

Härligt att älska så mycket och få så mycket tillbaka av dom...

Mina finaste grabbar...

Elias Egna Små Ord...

I morse vaknade jag av gråt, hade ont i magen.
Mamma hade glömt ge mig min medicin igen.
Dumma mamma.
Så som ett litet staff till mamsen så snurrade jag runt allt vad jag kunde på sköt bordet idag, hihi.
Pappa var snäll däremot för han tog upp mig och så fick jag mysa med honom hela morgonen tills han skulle åka till jobbet.
Sen fick jag mysa med mamsen i sängen.
Blev lite förvånad när jag råkade snurra ner mig i min spjälsäng.
Där brukar jag ju inte sova så där ville jag inte vara.

Min säng, den stora till höger om den där blöjsängen ni ser...
Ni fattar väl varför jag inte vill sova där...

Idag när mamma och Alva busade skrattade jag hjärtligt hela tiden.
Alva såg ju så rolig ut, hihi!

Jag med min mys mamma...

Jag har haft en bra dag och jag har bara en sak till att säga.
PAPPA KOM HEM!!!

Jag med min mys pappa...

4 kommentarer:

Gehenna sa...

Haha va sött med en grön krokodil mitt i allt det vita.
Gud vad han blir stor fort, ungen! Så söt att det nästan inte är sant, och så stora fina bebisögon :)

☆Soya☆ sa...

Alltså jag måste bara säga att Elias förändras till utseendet mer och mer hela tiden :)

Han är verkligen stora killen nu ju!

Grattis på namnsdagen i efterskott förresten, Elias.

Kram

stina sa...

tack så jättemycket! nu blev jag varm i magen :)

gud så söt han är!!! lilla killen! :D

här har vi också stillestånd, imorgon. blir väl till att rensa ogräs. yippie.... haha

kram godnatt!

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Men ÅH vad fin tapet i sovrummet!!

Går det bra att ha elias säng sådär? Det blir inte en farlig skarv som han kan rulla ner i? funderar på att göra sådär på C's säng som nu står tom brevid sängen som eran :).

Hon sover bra i sin egna säng, men jag tycker kanten är så hög och ser henne så dåligt ;), vill ha full koll :D. Men helst henne brevid som nu, men jag känner att det börjar bli dax att lära henne att hon har en egen säng också.

Nu sover vi alla i samma säng, C ligger på min sida och jag och p delar på hans haha :D Börjar bli lite trångt.
Visserligen så tycker jag om att det är sådär trångt och mysigt, men man får lite ont i ryggen av det :).

Helt otroligt stora fina ögon söt elias har!
Kram!

 
gästbok och besöksräknare