onsdag 14 juli 2010

Förödmjukad

Jag känner mig förödmjukad när han säger att jag ljuger när han vet att jag talar sanning. Ingen hatar lögner mer än mig, det vet han också om.
Allt detta gör han för sin egen vinning.
Jag blir illamående när jag får alla hans lögner svart på vitt framför mig.
Jag har väldigt svårt att förstå hur man kan göra så här.
Att han förlorar mamman till sin son på grund av detta bekommer han inte. Vi hade kunnat haft en bra kontakt men det har han tyvärr sumpat totalt.
Så här gör man inte mot en person som alltid funnits där för honom.

Det sjuka av allt är att vissa tror på att jag ljuger.
Blir så ledsen över hur jävla lättmanipulerade människor är.
Men det är väl lättare att tro på något som inte sårar eller får en att må dåligt, än att tro på den bittra sanningen helt enkelt.

" Bakom sanningen kan man bara stå, men bakom lögnerna kan man gömma sig "

Då väljer jag hellre att stå rakryggad och ha ett gott samvete ut ur all den här skiten.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare