fredag 9 juli 2010

Förvirrad

Just nu känner jag mig extremt förvirrad.
Jag vet vad jag vill, eller vet jag det?
Jag vill känna mig speciell, viktig och att jag betyder något.
Jag vill vara värd att kämpa för.
Men jag kanske inte är allt det där, jag känner mig som sagt väldigt förvirrad med allt.

Hur ska jag vara?
Vad ska jag säga?
Anstränger jag mig för mycket?
Vill jag för mycket?

Kanske är det min feber som gör att jag blir osäker på allt.
Jag vet inte...
Mitt självförtroende är väl inte direkt på topp och hjärnspöken dyker upp för minsta lilla.

Tycker nog lite extra synd om mig själv nu när jag är sjuk också.
Hoppas febern gått ner tills i morgon.

Vad får jag ut av det här blogginlägget då?
Ingen aning, som sagt förvirringen är stor...

Något som jag också blir förvirrad över är Blogger, varför har dom ändrat så när man lägger in bilder så kommer det någon kodning istället för bilden och man kan inte färga texten längre osv. Vad nu Blogger håller på med vet jag inte men jag tycker definitivt att den här blogg operatören har blivit mycket sämre sen dom gjort en massa ändringar. det förvirrar mig, kanske man ska börja blogga någon annanstans...
???

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare