fredag 30 juli 2010

vatten upp till knäna


Eftersom jag tydligen har en panna lika lång som Einstein så fick jag ju lov att ta med den här bilden så man kan flasha lite extra med min fina panna, hahaha!

Idag har jag fått stått i en pool hela dagen :)
Mamma bada, har Elias sagt precis hela tiden.

Han har charmat alla idag vid poolen.
Massvis med småtjejer har velat leka med honom.
Själv så hade han vatten upp till armhålorna men han fick bara bättre och bättre balans och klarade av att leka med alla utan problem.

Det var faktiskt några killar som lekte med honom också fast mest tjejer såklart :)

Lägger upp lite bilder.

Elias saknar sin pappa också, alla svarta bilar är "pappas bil" och i morse tittade han på mig och sa
- Mamma, pappa pappa pappa...
Så då tittade vi på lite bilder på Elias pappa, då vart han glad.
Fast han var redan glad men iaf.





Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare