onsdag 21 juli 2010

Hat

Jag är nog inte gjord för att hata.
Inte särskilt länge i alla fall.

Efter allt Johan gjort mig så borde jag hata men jag orkar inte göra det längre.
Vi kommer bra överens just nu faktiskt.
Igår kunde vi vid överlämningen sitta och umgås lite utan problem och idag har dom varit här en stund.
Så vi verkar kunna umgås under samma tak utan att bråka nu för tiden.

Jag hoppas det håller i sig och att det är slut på lögner och svek nu.

Hade en toppendag igår med min bästa vän Hortis och hans tre underbara barn.

Lägger in min favoritbild från igår, lägger kanske in fler bilder ikväll efter jobbet.


Elias och Felicia

2 kommentarer:

Gehenna sa...

Haha så sött att han har blåa foppatofflor och hon rosa :) Han skulle haft en blå tröja också :P

Sara sa...

Söta små hjärtegryn.
Tack för din kommentar vännen, det värmer <3

Puss Puss

 
gästbok och besöksräknare