tisdag 18 augusti 2009

åäö

hahaha, våran lilla busunge gjorde mig lite orolig för en sekund.
Han hade tryckt in något kommando så att åäö inte fungerade på våran dator men då vart det bara att trycka in shift+alt så var det fixat.
Tack snälla Pontus som hjälpte mig.

Idag var mitt jobbpass som ett 8 timmars träningspass igen. Skönt men drygt också.
Jag var helt slut när jag kom hem så när Soya avbokade våran lekdejt idag så la jag mig och sov direkt :)

Nu snart drar älsklingen till bästaste Fredrik och jag och Elias ska busa för fullt här hemma.
Dom otroligt tuffa killarna ska väl göra något så manligt som att dricka the som heter "heta stunder" och kolla på någon film, hahaha!

Kram kram!

Elias Egna Små Ord...

Nyss ramlade jag minst 5 gånger men det gjorde inget, sånt skrämmer mig inte.
Jag busar som bara den jag, hihi...
För en stund sen lekte jag programmerare och det vart inte populärt här hemma.
:)

Hej hej!


Bus, bus, bus... kom och ta mig då om du törs...

2 kommentarer:

Soya ★ sa...

Då kanske det inte gjorde nått att vi avbokade då :)
Kram

Soya ★ sa...

Det är jobb som personlig assistent till en 28årig tjej :)

 
gästbok och besöksräknare