tisdag 4 augusti 2009

Vägrar

Från och med nu så vägrar jag natta Elias nå mer.
Jag blir tokig i huvudet av det och jag har börjat hata det.
Nu har jag hållit på i 1 tim och 45 min...
Så är det typ varje kväll nu för tiden, jag blir vansinnig på det här.

I morgon börjar jag jobba så nu är det Johans tur att göra allt sånt här för nu är det han som är hemma/föräldraledig.
Ska bli så skönt att få göra något annat dom där timmarna som jag har fått lov att spendera framför Elias spjälsäng.

Har inte gjort så mycket idag, Johan har varit ute och fiskat så det enda jag och Elias gjort är att hälsat på min mamma...

Elias har haft en enorm tur idag med allt men han får berätta själv vad som hänt för nu ska jag ta och käka en kexchoklad och varva ner lite för snart ska jag ju lägga mig.
Måste gå upp senast 04:30 i morgon.

So long!

Elias Egna Små Ord...

Idag har vi hängt med Mormor, det var skojigt för hon har så mycket saker i sin lägenhet så jag kan hitta på massor med bus.
Men idag har jag haft tur ska ni veta. I morse när vi skulle ut och gå med vagnen så lämnade mamsen mig några sekunder för att hämta sin mobil. Då fick jag för mig att klättra på vagnen eftersom mamsen inte hade satt fast mig ännu.
Gissa om mamsen blev förvånad när hon kom tillbaka och när hon fick se mig högst upp på vagnen, hihi!
Tur jag inte ramlade ner.

Sen så när jag sov middag med Pappa så vaknade jag men pappa vaknade inte. Då ville jag krypa iväg och ingen vet riktigt hur det gick till, inte ens jag men när pappa vaknade då stod jag vid min spjälsäng och skrattade. Jag hade alltså ramlat ner från sängen men måste ha landat på nåt mjukt för jag fick inte ont och jag blev inte rädd trots att det var ett fall på en halvmeter minst.
Så nu har mamma möblerat om i sovrummet, så att det inte kan hända igen.

Sen så råkade jag hitta en spik att tugga på idag också, men det gick också bra.
Så som ni märker så har det nog varit min turdag i dag för om det inte hade varit det så hade jag kunnat haft väldigt ont just nu men det har jag inte :)

Godnatt på er!


Idag är det inte vilken dag som helst, det är min tur dag men det är också min 9 månadersdag, hihi!

1 kommentar:

 
gästbok och besöksräknare