måndag 3 augusti 2009

Bröllopsform

Om två veckor är det ju bröllop så nu ska jag och Johan skärpa oss till dess så vi ser lite fräschare ut på bröllopet.
Känns som om vi sunkat ner oss totalt.

Två dagar kvar sen börjar allvaret igen, då ska man harva sig upp kl halv fem för att åka till jobbet. Ska bli kul faktiskt.
Måste plugga lite idag och i morgon så jag i alla fall vet vad dom flesta valsar och andra delar i maskinen heter, känns som jag har helt glömt bort allt sån där :)

Johan har låtit mig fått sova två nätter på raken nu.
Det är min helt underbara kille det.
Jag har ju varit sjuk och nu känns det faktiskt lite bättre eftersom jag fått sovit ut.
Har kikat på dom några gånger i natt, dom är så fina när dom sover och då ser man verkligen hur lik Elias är sin pappa, det är som en liten minikopia av honom som han håller om.
Dom finaste som finns.
:)


Mina finaste, inte sån bra bild kanske men det är den nyaste som tagits...

Idag ska vi köpa en cykel till mig så jag kan cykla till jobbet sen händer det nog inte så mycket mer idag. Nu snart blir det en promenad med vagnen.
Bröllopsformen som sagt, hihi!


Elias Egna Små Ord...

Godmorgon mina vänner, har myst med pappsi hela natten, hihi.


Här kramas jag med pappa...

En ny dag är här, full med bus.
Jag har redan hunnit ställt mig upp säkert 30 ggr mot TV bänken och soffan sen har jag krypt omkring och råkat fastnat under min gå stol en gång och under TV bänkens utdragslådor, hihi.
Fler bus är på gång

Hörs sen och ni, jag har fått två tänder till :)

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare