måndag 17 augusti 2009

Jobbet igen då...

Nu var friveckan över, började jobba i dag igen...
Lite tungt att gå upp kl 04:30 men det gick.

Har inte så mycket att skriva om, bröllopet var kanonfint och festen var jättekul.
Jag aggerade mest som bartender på festen men eftersom jag inte drack och inte kände så jättemånga så trivdes jag bra i baren :)


Vackra Ylva och Gabbe...


Gabbe med sina två bestmans Johan och Daniel...

Gabbe och Johan på festen...

Jag och Elias utanför kyrkan...

Jag i baren...

Har haft Jenny med hundarna här idag, Elias blev så glad när han fick se hundarna så han skrattade och pratade mest hela tiden.


Finaste Jenny med Funky busvovve :)

När Johan kom hem efter att ha varit hos Fredrik så hade han köpt supergo thaimat och godis till mig :)
Så då blev jag så glad så jag nattade Elias fast Johan skulle egentligen göra det.
LOVE!

Nu blir det TV:n


Tack underbara Mathilda för min nya fina tröja som jag är kanon nöjd över...


Elias Egna Små Ord...

Jag älskar hundar, jag hoppas vi skaffar hund igen sen när mamsen och pappsen känner att dom orkar med det. Jag saknar Alva...
Idag har jag haft turen att få träffa fyra hundar, Pontii, funky, Åsa och Nellie...
Lycka!
:)

Vet ni vad jag fått av bästaste pappi idag?
En cykelhjälm, den är superfin.



Pussis!

3 kommentarer:

Soya ★ sa...

Ses imorrn :D

Jenny sa...

Var skittrevligt att få ta en liten promenix med er idag! Härliga kort! Funky är ju verkligen lilla busvovven ha ha ha! Puss på er!

Gehenna sa...

Fin bebis, fin hund, fin Sussi.. ;()

 
gästbok och besöksräknare