fredag 14 augusti 2009

Bröllop

I morgon blir det bröllop, det ska bli så kul
Hörs en annan dag om det.
Lägger in lite bilder från dom senaste dagarna.

Sötaste Petter med vackraste Linda har varit här på besök...



Grillat med dom bästa har vi gjort också...


Love...

Elias Egna Små Ord...

Jag busar hela dagarna så mina föräldrar blir helt trötta, hihi...
Igår försökte mamsen stänga in mig i köket när hon skulle laga mat men jag lyckades ta mig ut från köket hur hon än satte för stolarna. Mig lurar hon inte, hihi...

Jag har fått ett eget tangentbord, det är jättekul för nu kan jag också trycka på knappar så som mamma och pappa gör.


I morgon ska jag hänga med farmor medans mamma och pappa ska på bröllop.
Jag ska busa med med farmor tills hon blir gråhårig, hihi

Hej så länge!

2 kommentarer:

Soya ★ sa...

Ha så trevligt på bröllopet :)

Gehenna sa...

Vilka söta bebisar :)
Jaså, du missar mej alltid :(
Jag jobbade kväll sist du var inne på ok, så jag antar du var där på dagen!

 
gästbok och besöksräknare