fredag 21 augusti 2009

Glömsk

Jag fattar inte, enda sen Elias kom till världen så har jag börjat glömma saker.
Trodde det berodde på ammningen men jag är fortfarande glömsk, glömmer koder, glömmer vart saker ligger, glömmer saker på jobbet osv. Det är skitdrygt och fruktansvärt frustrerande.

Idag har snällaste Mathilda vart här och lämnat över sin dvd som vi ska låna ett tag eftersom Johan fick för sig att sälja vårat Playstation bara sådär :)
Han är lite väl spontan ibland.


Mina underbara, Elias min sötnos och Johan min snygging...

Elias har haft besök av Stella idag och vi har ju självkart haft besök av Soya då.
Jättekul att träffa båda och det var superkul att Martin var med idag också.
Stella och Elias lekte på bra, dom är rätt så lika i utvecklingen fast Stella kan stå upp själv, det kan ju inte Elias än.
Elias vart helt slut efter besöket och somnade på stört :)


Vackra Sara och sötaste Stella...

Nej nu blir det lite slappa framför tv:n för att sen åka till jobbet och jobba natt.


Elias Egna Små Ord...

Whohoo, jag haft tjejbesök idag. Jag har ju bara killkompisar så när en tjej kommer hit blir jag extra glad. Jag visade henne alla mina skojiga leksaker, hihi!
Stella var så busig och ville nypa mig, fast det gjorde inget, jag brydde mig inte. Var ju så glad för att hon var här. Jag lägger in lite bilder på besöket så ni får se.


Här är bilder på Stella, jag och Martin(Stellas häftiga pappi)...


Tittut!!!

I förrgår började jag hasa mig bakåt ibland när jag sitter, skojsigt, sen så har jag börjat sträcka ut handen för att få hjälp att ta mig någonstans idag. Det är ju jättesmart, då kommer jag ju snabbare dit jag vill.

Nu blir det, lägga in bild, daxs.


Fick lov att lägga in den här bilden på mig och pappi, den är så fin, jag älskar min pappa så...

Här kommer lite fler bilder från igår då vi lekte i lekparken utanför våran tomt.


Klättra upp på rutsjebanan var kul...


Kolla, jag sitter helt själv, fast mamsen stod brevid och passade på mig, hihi...


Mys med mamsen...jag kan säga mamma nu också, bra va?

Hej hej!

1 kommentar:

Soya ★ sa...

Tack för idag vännen. Ni är så goa alla 3, hoppas vi ses snart igen. Kram

ps, länken fixad
Kram

 
gästbok och besöksräknare