fredag 28 augusti 2009

Äntligen, äntligen...

Äntligen har jag lyckats sluta äta godis och börjat träna.
Det känns helt otroligt skönt.
5 dagar utan godis...YES!

Tränat boxning 3 ggr den här veckan, det är lycka det :)

Har blivit helt kass på att uppdatera min blogg men det är nog mest för att jag fått ett liv igen.
Innan jag vart gravid var jag sjukt upptagen med jobb, träning, hund och vänner så jag hann nästan aldrig vara ute på nätet och så har det nog blivit nu igen.
Min tid som "inlåst" mamma är över, haha!
Är så nöjd med hur mitt liv ser ut idag.

Jag har världens underbaraste vänner, jag har den bästaste sonen, den bästa killen man kan hitta och ett jobb som jag trivs på. Skönt det är att känna sig nöjd med allt faktiskt.

Off Me Go!


Elias Egna Små Ord...

Mamsen och jag är aldrig ut på nätet längre och pappi hjälper mig inte att skriva blogg :/ så då blir det inte så ofta. Men jag ska uppdatera er lite om min framgång som en snart 10 månaders Elias.
Jag är alltid glad, det säger alla. Mormor hade mig igår när mamsen tränade och hon sa att jag är en ängel till bebis, hihi!
Mormor är så snäll så det är klart man lägger till sin bästaste sida då :)

Jag har fått 5 tänder, 3 nere och 2 uppe.
Jag sover hela nätter ibland, bäst sover jag med bara pappa.
Jag älskar musik och gillar att lyssna och titta på MTV, jag har mina favvisar som Beyonce, Black eye peice, Brittney, Lady gaga och lite fler.


Här sitter jag och kikar på MTV...

Jag står upp mot allt utan problem, jag kan sätta mig från stående också. Som ni vet älskar jag att busa så jag busar så mycket jag bara kan. sen så gillar jag att kika i böcker också.
Pratar hela tiden, har skrämt två bebisar för att jag pratar så högt jämt, hihi!

Så är jag just nu, så ni vet.
Nyss så hittade mamsen mig halvägs utklättrad från barnvagnen. Det var liksom inge kul att ligga kvar där efter att jag hade vaknat och mamsen kom ju aldrig så då försökte jag klättra ur.
Busigt va?

Hej svejs!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare