söndag 13 juli 2008

Blåbär smoothie

Efter jobbet så somnade jag på soffan med Alven.
Mysigt.

Sen när vi vaknade så drog vi ut i skogen.
Jag plockade blåbär och Alven sprang omkring lös och busade.
Vi hängde i skogen i 1 1/2 timme så nu sover hon sött igen.

Själv ska jag kika på tv och äta lite nötter och dricka upp min smoothie.
Ibland är livet bra härligt, önskar bara att älsklingen kunde varit med.
I morgon kväll får jag äntligen pussa på honom igen.

Happy, happy!

Jävlar vilken mage jag börjar få :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: nej jag har ingen aning faktiskt :(

Vart bor ni nu?
Fin mage :D

Jenny sa...

ja nog börjar den bli stor gumman! Vad är det för jättebebis du ska klämma ut egentligen!;) Trevligt att träffas en kortis idag! Myspys! Hoppas det går bra på jobbet också! Kram på er!

Anonym sa...

Medväga, ja då har du ju nära till jobbet med ju :) Fast snart behöve du inte bry di om det heller :P

 
gästbok och besöksräknare