tisdag 22 juli 2008

Perfekt början...

Min semester började perfekt.
Jag och älsklingen åkte till Dala-Järna.
Vi åkte ut till Gabbes sommarstuga.
Ylva var med såklart.

Där grillade vi och spelade TP.
Vi hade det hur mysigt som helst.
Krickan kom också och spelade lite TP med oss.
Alva sprang lös hela tiden och hon blev jätteledsen när vi åkte därifrån dagen efter.
Jag hade lätt kunnat stannat där i flera dagar till.
Det var så avkopplande.
Det är mycke bra folk det där, gillar dom som fan.

Men på söndag kväll fick vi lov att åka hem för Johan skulle jobba på måndan.

Idag så ska jag fortsätta göra dreads på en vän och sen så längtar jag tills älsklingen kommer hem igen från jobbet.

Längtar tills på lördag också såklRT för då ska vi dra till Grekland i 9 dagar.
DET SKA BLI SÅÅÅ UNDERBART!!!!
Härligt att få lite egentid med bara älsklingen.

Nej nu ska jag diska och sätta upp en tvätt tid innan Annsofie kommer.

Puss puss!

Alva, happy and free...


Middan...


Alla vill vi leka med Gabriel...


Vi...


1 kommentar:

Anonym sa...

Ush va sur jag är på dig nu!!!
9 dagar i Grekland... *morr*
;P

 
gästbok och besöksräknare