tisdag 8 juli 2008

Dålig start...

Ibland kan en dålig start på dagen förstöra precis hela dan.
Hatar när det blir så.

Jag försökte göra dagen bra men lyckades inte så bra.
Tur älsklingen var på jobbet idag.

Har försökt att förstå mig på min nya Nokia idag.
Sånt gör mig inte på bättre humör direkt.
Än så länge är min gamla Ericsson bättre men om ni frågar om några dagar när jag väl lärt mig den här mobilen så har jag nog ändrat åsikt.
jaja...

När jag målade idag så tyckte lilla Alven att hon skulle då sätta en tass i målarburken så hela köket fick tass-avtryck på golvet.
Det var inget som fick mig på bättre humör det heller.
Jag blev vansinnig, stackars lilla Alva.

Fast hon har nog förlåtit mig för mitt vredesutbrott, det gör hon ju jämt.
För hon är världens bästa dobermann.

Nej, nu blev jag att sakna älsklingen.
längtar tills i morgon kväll för då kommer han hem igen.

Med honom är jag alltid lycklig...

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ha ha ha... Alven vet då verkligen att välja dom rätta tillfällen att göra saker som kan göra dig vansinnig! =) Hoppas du är på bättre humör nu. Jag slår dig en pling imorrn så får jag höra lite mer! Puss och kram på er!

Anonym sa...

Upp med hakan, kämpa på.
Massa kram

 
gästbok och besöksräknare