fredag 11 juli 2008

Ensam igen...

Älsklingen drog iväg igen för att jobba nu.
Vi kommer inte ses förens på måndag kväl :(
Helt värdelöst.

Bion igår var skitbra.
Vi såg:
you don´t mess with Zohan.

Jag skrattade så jag grät, det var nästan så att jag kissade på mig också för jag hade druckit en massa fanta och när man är gravid och skrattar så man knappt får någon luft blir det lite svårt att knipa igen.
Fast jag klarade mig den här gången.

Nej nu ska jag vila, är helt slut av att ha jobbat första förmiddagen.

V24 plus 3 dagar, väger 13 kg extra, mår jättebra, har fortfarande inga jobbiga besvär och idag sparkade han för fullt...lider lite med dom som har en jobbig graviditet eftersom min är helt underbar och jag njuter av varje sekund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sötmagen!
Njut av din graviditet så länge du kan gumman.
Kram

ivaron sa...

Hejsan!
vad fin mage du har, 13 kilo i vecka 24.. hmm låter som om det kan bli en 30 kilos graviditet som jag hade... fast det spelar ingen roll, jag mådde oxå kanoners när jag var gravid, så några kilon hit eller dit kvittade, Jag kände mig i alla fall vackrast i världen, även om jag för utomstående kanske såg ut som en heffaklump.

 
gästbok och besöksräknare