lördag 12 juli 2008

Dop

Idag var jag på Flisans dop.
Hortis, Malin, Felix, Nathalie och Flisan var sååå fina så.
Prästen var helt kass enligt mig.

Bara för att Hortis inte hann med att sjunga första versen i en psalm så fick vi lov att sjunga hela psalmen igen, hahaha!
Gissa om Hortis sjöng sen :)
Jag fnissade lite för mig själv åt hela grejen, för hallå, man är ju faktiskt inte på dop för att sjunga psalmer direkt, inte jag iaf...
Undras om prästen ångrade sig sen, jag vet ju hur tondöv Hortis är, hahaha!

Efter dopet så fikades det.
Fika är bra gott.
Malin, du är bäst på kakor och paj :)

Fina familjen...


Dagens vett och ettiket:
När någon hälsar på en, så hälsar man tillbaka, det handlar om ren artighet...

Puss puss!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Helloooo! Va trevligt att ses på tisdag! Får hoppas det blir så, så det inte blir nå förhinder! Jag kan köpa med mig en varsin glass, så får vi hoppas på solsken! =)Kram kram!

imbra sa...

Haha, va roligt du skrev om Anders och psalmer. Fatta va jag ångra att inte LG va präst igen!!

 
gästbok och besöksräknare