lördag 26 juli 2008

Saknar...

Känner mig lite ensam idag.
Johan jobbar och alla verkar vara upptagna med sitt eget.
hmmm...

Ska nog äta mat hemma hos mamma ikväll iaf.

Jag har nyss gjort en jättegod smoothie som jag snart ska ta ut på gården och dricka upp.
I den är det blåbär, banan, hallon, vindruvor, annanas och lite mjölk.
MUMS!
Det blir nog en lat dag ute i trädgården idag.

smultron från vårat lilla land...


Alva har både fått lekt med en 6 årig tik och sprungit lös och badat i älven idag så hon är nog nöjd.

Idag saknar jag verkligen min älskling Johan.
jaja.

Ut i solen med mig...

V 26+4 dagar.
Väger 82 kg, har gått upp 16 kg.
Mår jättebra, lider inte av värmen.
Har börjat känna mig lite tung men försöker röra på mig så mycket jag kan.
Börjar bli lite drygt att gå i och ur bilen.
Har fortfarande inget sug efter något men glass är alltid gott, hahaha!
Vaknade i natt av att lillkillen sparkade till en rejäl spark.
Skönt att få känna att han lever.
Drömmer om förlossningar som aldrig kommer igång.
Mår som sagt jättebra och bara njuter av att vara gravid under min semester.

1 kommentar:

Jenny sa...

Ha det jättegött i Grekland nu! Passa på att njuta som bara den! Önskar jag också kunde åka iväg nånstans, vill också åka på charter... Men det får bli en annan gång! Puss på er!

 
gästbok och besöksräknare