lördag 19 juli 2008

Boven i dramat...

Här är den lilla jäveln!!!



Japp, den där lilla var det som fick min lilla älsklingsalv att må så dåligt.
Den hade satt sig i hennes analöppning.
Det är ju inte så ofta man kikar där direkt.

Inte undra på att hon sket inne osv.
Den måste ju ha gjort jätteont och varit fruktansvärt ivägen och irriterande.

Jag knöt fast Alva vid en dörr så hon inte kunde ta sig någonstans och tog tag i svansen och kämpade på tills jag fått bort fästingen.
Alva bara skakade.

Men sekunderna efter att jag fått bort den så kom glädjen.
Har nog aldrig sett en så glad hund någon gång.
Vilken lättnad det var för henne.
Hon sprang omkring helt galen i lägenheten och sen sprang hon direkt till matskålen och började äta.

Happy, happy!

Nu är vanliga glada Alva tillbaka.

Idag börjar min semester, yes livet.
Låt den bli bra nu bara.

Puss puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken lättnad!
Grattis till semester tjejen!

ErikaSH sa...

Iiihhh, stackars Alven! Dom är avskyvärda dom små krypen... Ha så nice på semstern! Kram

 
gästbok och besöksräknare