fredag 25 juli 2008

Underbara dagar.

Vaknade kl 11 i morse.
Skönt att få sova ut.

Johan, jag och Alven drog iväg och badade.
Alva var riktigt modig idag och hoppade omkring i vattnet.
Hon fick leka med en hund på stället också så hon var nog nöjd.
min syrra och morsa kom sen precis då vi skulle dra.
Vi hade plockat bär och rabarber till mamsen så hon blev nog glad.

Det kändes bra kasst att skjutsa älsklingen till tåget idag.
Han ska jobba hela helgen :(
Helt värdelöst.
Vi har fått lov att skjuta upp våran grekland resa tills på tisdag.
Älsklingen blev tvingad att jobba istället men det gick bra att skjuta på resan och det verkar passa alla bättre att vi åker den här tiden istället också.
så nu är alla nöjda och glada.

Nu när jag är ensam hemma har jag hunnit fixat lite i trädgården, klippt gräset och lite sånt.
Min boxningstränare ringde idag också.
Alltid lika kul.
Han ville kolla läget så att allt var bra med magen och med mig såklart.

Det är så skönt att jag mår så bra som jag gör under min graviditet.
Jag mår ju oförskämt bra, haha!
Jag tycker inte ens värmen är jobbig trots att jag är 15 kg tyngre redan.

Nej nu blir det lite vila i soffan innan jag tar lilltjejen på en långpromenad ikväll.

Puss puss!

ÄLSKLING, JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!


Jag i v 26...

5 kommentarer:

Anonym sa...

shit du är verkligen stor! jag är i vecka 33 och inte alls i närheten=)

Sussi sa...

hahaha!
Jo, nog är jag stor allt men det är nog mycke vätska hoppas jag :)

Sussi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sussi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej! Kul att se dig igen johan! och sussi förstås! Kul att det ska bli en lite till snart. Jag är på et motel utanför Chicago och är på väg till NY. Kul att du kollade in på bloggen johan!

Hälsningar Micke

 
gästbok och besöksräknare