torsdag 17 juli 2008

Maginfluensa

Alva är sjuk :(

Hon har bajsat inne 3 ggr nu.
Suck!

Det är riktigt drygt, speciellt nu när Johan är på jobbet tills i morgon.
Själv har jag jobbat natt och skulle behöva få sova.
Jag har ju 2 nätter kvar att göra också.
Hur fan gör man?
Jag har ju egentligen ingen lust att lämna Alva till Pontus när hon är sjuk.
Själv kan hon ju verkligen inte vara när hon är magsjuk.
Igår försökte jag ta ledigt från jobbet av en helt annan orsak men det gick inte för en av gubbarna är pappa ledig dom sista nätterna.
Varför finns det inget som heter hemma med sjuk hund för???
Jag skulle verkligen behöva det nu.

PANIK!
Klockan är 16:00 nu och jag har nog varit ute med Alva varje kvart eller halvtimme sen kl 12 i morse.
Nu börjar hon bli tom i magen iaf.
blir inget mat för henne idag.
Stackars lilla Alven som är helt slut här på bilden...


Livet är bra underbart när man kommer hem till ett sånt här lass efter att ha jobbat natt...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Irsch...fyfasen..kan tänka mig lukten oxå :( Stackars lilla tösen! Hoppas hon blir bra snart igen. Fina bilder på magen! Kraming

Anonym sa...

Ush stackars lilla vovven!

Mia sa...

Tur i oturen att hon inte hade trampat i det och gått runt och lämnat fina avtryck i soffor/säng osv. Men jobbigt ändå, hua.

 
gästbok och besöksräknare