torsdag 24 juli 2008

Hjärtkontroll

I morse åkte vi och kollade upp mitt hjärta.
Allt verkade okey.
EKG:et var det inga fel på.
men jag hade fått ett blåsljud på hjärtat och det har jag aldrig haft förut men läkaren sa att det inte var nån fara med det.
Läkaren sa till mig att hålla igång som vanligt och gärna lite extra om mitt hjärta börjar trippla igen.
Skönt att veta att det inte var nån fara iaf.

Jag njuter som bara den av min semester.
Igår drog jag och Alven upp i skogen och plockade blåbär i över en timme.
Sen var vi hem till mamsen och käkade.
Syrran och Pontus var med också.
Sen på kvällen så fiskade älsklingen vid älven och jag och alven var med såklart.

Idag har vi varit och badat med syrran vid talludden.
Alva gjorde ett försök till att simma men det såg mer ut som om hon var en propeller i vattnet.
Kul att hon blir mindre och mindre rädd för vatten iaf.

Jag och älsklingen hyrde en film idag, den var helt värdelös.
"The heartbreak girl"
Så hyr inte den.

Sen så tog älsklingen några fiskekast vid älven igen.
Det är sååå mysigt att fiska.
Vi såg 2 berguvar ikväll vid älven.
Mäktigt.

Nej nu ska här mysas med min snygging.
Är så glad och så stolt över att han är min.

Puss puss!

Syrran och min snygging Johan+lilltjejen...


Jag med Alven och syrran, tjock och glad...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det inte var nån fara med hjärtat. Verkar som ni haft en skön dag.
Kram

Jenny sa...

Du lyckas då få semester vid rätt tidpunkt iaf! Hoppas ni får det jättegött i Grekland! Får hoppas även vi får mycke sol! =) Puss på er!

 
gästbok och besöksräknare