torsdag 16 juli 2009

Borta

Nu är Alvis borta, hon har flyttat.
Skriver mer sen när jag orkar, just nu känns allt lite konstigt och tomt här hemma.



Elias Egna Små Ord...

Skulle haft en dejt med min bästis Kalle idag men det blev inte så :(
Hoppas vi ses snart.

Så här ser min supersöta vän ut, Kalle heter han, hihi...

I morse när vi var ute på altanen och åt frukost så var inte Alvis där, det tyckte jag var lite konstigt så jag försökte ropa på henne men hon kom inte.
Jag kallar henne agga, bara så ni vet.
Mamma sa nåt om att hon har flyttat men jag hoppas hon kommer tillbaka.
Mormor var här för att säga hejdå till Alven...

Jag med min vän Alva...

Pärona drog med mig till IKEA idag.
Det var skojsigt, massa barn var det där.
Sen var det en tant som tyckte jag var supersöt, hihi!

Jag har lite svårt för att somna nu för tiden.
Vill liksom inte gå och lägga mig så jag sparkar och slår mamma med min nalle.
Men hon är svår att lura, hon sitter och väntar ut mig tills jag inte orkar mer och somnar.
Gos mamma, ibland låter jag henne sitta där i över en timme, busigt va...


Här är jag med min mys pappa, jag älskar han jättemycket, så det så...

Puss och kram!

1 kommentar:

stina sa...

tack!

vad jobbigt att vara utan er alva nu.
men jag hoppas för er och hennes skull att hon får det prima nere i tyskland!

kram

 
gästbok och besöksräknare