söndag 19 juli 2009

Klappa händerna när du är riktigt glad...

Allt går så fort nu.
På bara några dagar så har Elias lärt sig att klappa händerna och ställa sig upp.
Han står i spjälsängen och hoppar, han reser sig upp på bord, ugnen, element, tv-bänken osv. Man måste ha stenkoll på honom hela tiden.

Han försökte slänga sig ur matstolen idag också, gissa om jag blev rädd.
Elias blir sen igår vansinnig om han inte får mat i tid eller om man inte lägger han i tid.
Har nog aldrig hört han skrika så som han gör nu.
Han skriker och slår sitt huvud mot min axel helt hysteriskt.
Hoppas han slutar med det där rätt snart för det är riktigt drygt.

Han gjorde något idag också som han aldrig har gjort, han råkade somna när han hängde över min arm då jag kikade på tv kl 18. Elias som aldrig brukar kunna somna hur som helst.
Jag blev riktigt förvånad.

Nej nu blir det tv:n och i morgon så är vi två hemma i ett halvår framöver.
Nu är det nämligen Johans tur att vara pappaledig och jag kommer ju hem varje dag från jobbet.
Ska bli skönt att inte ha huvudansvaret här hemma faktiskt.
Men först har vi lite semester ihop innan jag börjar jobbet.
:)

Tjipp tjipp...


Har varit hos min pappa,mina syskon och Elias kusiner var där...


Min bror Per med Elias och Elias kusin Erik...


Brorsan med sin fru Katarina...


Elias Egna Små Ord...

Alla ni bebisar som inte reser er upp än mot saker, börja NU, det är superkul, hihi.
Jag har tränat så hårt på det här idag så jag orkar inte skriva mer.

Så här ser en helt vanlig dag ut hos oss...





Här är jag med mina polare Vilma, William och Viggo...


Puss puss!

1 kommentar:

Soya ★ sa...

Här händer det verkligen grejer vännen! Stora killen :)

Jag blir superglad att du tycker Stella bröjar likna mig mer och mer :D

 
gästbok och besöksräknare