torsdag 2 juli 2009

Viktigt, viktigt...

Jag har ju glömt att berätta att jag får äta mjölkprodukter nu igen.
Elias ammas bara någon gång per natt nu så den lilla mjölkprotein han får i sig gör ingen verkan på honom.
Skönt att slippa bry sig igen.

Dagens skörd i smultronlandet vi har...

Min lilla badkille...

Elias Egna Små Ord...

Hej kompisar, nu var det ett tag sen jag skrev.
Har haft för mycke bus för mig så jag har inte hunnit.

Jag tänkte jag skulle visa två filmer för er idag, så ni förstår hur mycket jag älskar att bada, hihi!
Bry er inte om min mammas fåniga röst för den struntar jag också i.
Hon ville att jag skulle kika in i kameran men jag totalvägrade, hihi!





Träffade en supersöt tjej som heter Signe på Ica Maxi idag, vet ni vad?
Hon pussade mig, hihi!
Mysigt var det...

Vill ni veta vad jag har för bus för mig om dagarna?
Det är att dra i lådor, försöka pilla i alla uttag som finns, köra över Alva med gåstolen, dra i alla sladdar jag kommer åt, skruva på elementen så dom blir varma och skaka ur allt vatten ur Alvas skål. det var bara några bus det, jag skriver dom mest till er så att min vän Kalle kanske kan ta och lära sig ett och annat bus, hihi!

Om två dagar blir jag 8 månader och min mamma blir 33 år.
Oj, oj, oj, vad hon blir gammal.

Hej då!

3 kommentarer:

Soya ★ sa...

Värsta badkillen ju!

Gehenna sa...

Haha vad skönt de måste vara för honom att bada, de är sjukt varmt.
Shit vad mkt de händer på åtta månader egentligen, att han redan har lärt sej så mkt bus :)

Anonym sa...

mmm , du kanske kan spara ett par smultron till mig när jag kommer hem ;) Puss, saknar er!! Johan

 
gästbok och besöksräknare