söndag 12 juli 2009

Märkligt...

För första gången på 1 år och 10 månader så tänkte jag dricka.
Men efter två bacardi breeze och en öl så drack jag inge mer. Jag tyckte det kändes meningslöst för jag har minst lika kul med mina vänner nykter. Behöver inte vara full för att ha kul med dom.
Så jag tror inte det blir att jag festar på alkohol igen på ett bra tag.

Hade jättekul på bröllopsfesten. Gillar det där gänget så himla mycket.
Erika och Pelle var så fina, det finns nog inget par som är mer perfekt för varandra än dom.
Jag kände båda två lite grann innan dom blev ett par och när Erika sa till mig att dom var ihop så kändes det så självklart, självklart att dom skulle vara med varandra.
Som handen i handsken, haha!
Är jätteglad för deras skull.

En gammal bild på brudparet...

En bild på sötisarna från festen igår...

Jag drog från festen vid 24 tiden, jag blev att sakna min Elias och Johan så mycket.
Älskar dom såååå mycket.
Låg och kikade på Elias hela morgonen när han sov mellan mig och Johan, han är den finaste som finns.

Ha en bra söndag alla.

Kram!

1 kommentar:

ErikaSH sa...

tack för dom fina orden! vi hade superroligt och tack för presenten! Puss

 
gästbok och besöksräknare