tisdag 28 juli 2009

Host, host!

Här hemma hostas det för fullt.
Det är jag och Elias som är lite krassliga fortfarande.

Igår så hängde vi med Mathilda och Fredrik.
Vi hade värsta fika rejset, hahaha...
Mycket munkar och bullar blev det :)

Jag har ätit så sjukt onyttigt sen jag skrev sist att jag måste skärpa mig så jag har typ gått upp 3 kg. Bra karaktär man har, haha!
Nu är det bara 8 dagar kvar tills jobbet börjar igen, hur sjuton ska det här gå?

Jag var på bio igår också med min syrra och mamma, vi såg "The proposal". Jag och syrran skrattade gott vid många tillfällen men självklart var filmen väldigt förutsägbar.

Just nu så sitter Elias på knä och drar en låda fram och tillbaka, haha!
Fast nu slänger han ur alla filmer som är i den där lådan, busunge :)





Jajustja, när jag kom hem från bion satt Fredrik, Johan och Elias och kikade på UFC.
Så jag la lillkillen som hade råkat vaknat och sen kom Mathilda så hängde vi framför en film.

Är sjukt glad över att jag fått lära känna Mathilda, hon är bra på alla sätt :)
Skitbra tjej helt enkelt...

Ikväll blir det mat hos mamsen, nice nice.

shit vad jag har svamlat om bara en massa skit känner jag, skyller på förkylningen.

Ha det!


Elias Egna Små Ord...

Jag har fått en till tand, hihi...
Så nu har jag en uppe på gång, coolt va?

Sen jag slutade amma mamma så har jag blivit lite sjukis, först fick jag ett virus.
Då fick jag prickar på benen och blåsor i munnen, inge kuligt alls.
Sen blev jag förkyld, snorar mest men det gör det så svårt att sova med napp.
Men mamma säger att hon är så stolt över mig för att jag inte gnäller särskilt mycket trots att jag är sjuk och har tänder på gång.

Jag har fått två nya vänner, Fredrik och Mathilda. Fredrik är min favvo, han leker med mig hela tiden, han är bäst, näst efter pappa.

Pappsen vann en nalle åt mig på Liseberg som jag älskar. Pappa kallar den "straffmålet" och han berättar många historier till mig med honom :)
Myspappa är bäst på att hitta på historier.
Men en sann historia är att han fick lov att skjuta en boll i krysset igenom ett hål för vinna gosedjuret, vi såg ingen annan på Lisseberg som gick runt med en sån nalle.
Men det är ju bara för att det var sjukt svårt och min pappa är bäst.
Mamsen försökte hon med men hon var helt kass trots att hon också har spelat fotboll.

Jag och Straffmålet...

Ikväll ska jag träffa mormor och moster igen, det längtar jag tills.

Pussis, som pappa säger till mig i sömnen, hahaha!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare