onsdag 22 juli 2009

Måste bara

Måste bara få säga att jag har haft en grymt bra kväll.
Mamma har varit barnvakt så jag och Johan fick hänga lite med Mathilda och Fredrik.
Det bjöds på grillat och en supergod efterätt och sen en värdelös film på det fast det gjorde inget eftersom sällskapet var så bra.
Det var skönt för mig och Johan att bara få vara Sussi och Johan för en stund.

Elias hade varit jätteglad och min mamma hade inga problem alls med att lägga honom.
Vi är så stolta över vårat busfrö.

I morgon blir det att åka till Smögen och hälsa på Johans bror.

Ha det bäst alla!

Självklart lägger jag in en bild på min lilla sötnos som är för trött för att skriva blogg idag...

1 kommentar:

Soya ★ sa...

Va kul att det gick bra med mormor :)
Snart ses vi, en fika är väl på sin plats då va? Kram

 
gästbok och besöksräknare