tisdag 14 juli 2009

Röjning

Vi har en jättestor gran på våran baksida alldeles utanför våran tomt som dom har röjt undan idag.
Så gubbarna fick lov att riva vårat staket och köra in med någon stor lastgrej på våran tomt.
Men dom ska återställa allt sen så det gör ju inget.

Smygtog lite kort på gubbarna...

Elias är högt och lågt här hemma min lilla buskille.
Idag när jag vände ryggen till så slängde han sig ur sin gå stol.
Så jag vände mig om och där låg Elias på golvet gråtandes.
Han blev mest rädd, det räckte med att jag tog upp honom så vart han glad igen.

En arrangerad bild på Elias fall ur gå stolen idag...

Ska nog ner på kupolen snart och käka med några vänner, vi får se.
Det är ju trots allt en bra bit att gå.

Älsklingen kommer hem idag, saknar han.
Han har lovat att ta reda på köket som han stökade ner för någon dag sen.
Hoppas han kommer ihåg det, hehe!

Vi hörs och ses...

Min lillkille och jag ligger på golvet och busar...


Elias Egna Små Ord...

Idag har gjort en massa bus som vanligt, hihi!
Jag har dragit ut lite lådor och sånt.
Mamma har tagit kort så ni ska få se.




Dagens bus, att dra ut tv bänkens låda och käka lite på en instruktionsbok som låg i lådan.
Jag råkade fastna under lådan om ni undrar varför jag ser så bekymrad ut...

När vi käkade frukost ute idag så var det en massa gubbar på våran tomt.
Dom sågade och grejade, jag fattade inte vad dom gjorde men fick sen se att dom HAR TAGIT BORT MIN FAVVO GRAN!!!!!!!!!
Den som jag jämt tittar på om jag är ledsen.
Vad ska jag titta på nu???


Här kikar jag lite på gubbarna som tar bort min gran samtidigt som jag snart tänker dra ut en låda, se bilderna ovanför...

Pappi längtar jag efter nu och ikväll är han hemma igen, yes!
Inatt så har jag inte varit så dryg mot mamma, väckte henne bara två gånger.
bra va?

Hej hej!

1 kommentar:

Gehenna sa...

HAHAHAHAHA Fastnade han under lådan? Vad gulligt!

:O)))

 
gästbok och besöksräknare