måndag 13 juli 2009

Två dagar kvar

Om två dagar lämnar vi bort Alven.
Kommer kännas konstigt utan henne men samtidigt kommer det bli skönt också.
Så igår var bästaste Jenny här med Pontii och Funky så dom fick leka en sista gång.
:(
Alva är nog lite småkär i Funky :)



Vi har fått bilen såld föresten och idag gick jag ner till stan för att sätta in pengarna.
Det är väl ca 5 km dit minst. Så idag har jag gått ca 1 1/2 mil typ om man räknar med promenaden i morse.
Jag styrde upp en dejt med Mathilda när jag var på stan, så vi fikade.
Mathilda är en ny vän faktiskt, jag gjorde dreads på henne i fredags och vi klaffade så sjukt bra så henne vill jag absolut ha kvar som vän.
Det är tack vare Fredric L, som är en gammal vän till mig från gymnasietiden, att jag gjorde dreads på henne eftersom dom är tillsammans.
Fredric tog en sväng med Elias när jag och Mathilda fikade så vi fick vara ensamma och snacka ur oss lite :)
Nice det...
Elias gillar Fredric jättemycket så det hade gått hur bra som helst.

Nej nu ska jag börja radera ur min mobil, Alex ska köpa den eftersom jag äntligen har tagit beslutet att köpa mig en Ericsson igen. Det var nog snarare Johan som styrde upp mobilaffären men jag är sjukt glad över att få ha en Ericsson igen.

Kram på er...


Elias Egna Små Ord...

Idag så ville Fredric ta mig på en sväng medans mamsen och Mathilda fikade.
Och coola killar går till brädgården, bara så ni vet.
Det är en skate affär med snygga skor och kläder.
Fast jag är för liten för att få nåt från den affären tyvärr.
Kul var det iaf, hihi!

Dagens bus, dra plastpåsar ut ur kökslådorna, hihi...

Den här sötnosen var hem till oss igår, hon heter Funky och är busigare än Alva...

4 kommentarer:

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Haha vilken buse! och snygg gåstol har han också, jag har bara sätt gräsliga i miljoner med färger :S.

Jag tror bara att det var en engångs grej det där med inget nattmål. Men har ju flyttat henne en bit ifrån mej nu, så känner hon inte lukten från mej och blir sugen haha. Det har jag hört kan funka på dom som inte vill sluta med nattmål :). Elias ammas väl på natten? och ni sover som vi gjorde innan? med sängarna ihop? Kanske skulle testa sova ifrån varandra?
Fast det har ni säkert redan provat :D.

Kram!

Soya sa...

Gud så söta bilder på Elias!

Ja, jag ångrar inte en sekund att jag sålde min Nokia. :D

Jenny sa...

Vi kommer att sakna henne otroligt mycket alla tre! Ge henne en stoooor puss och kram från oss. Kommer att vara tomt att komma hem till dig nu när Alven är borta! Men tur att jag har två vildingar som kan leva loppan ändå! =)

Puss puss!

imbra sa...

Det där med att dra ut plastpåsar känner vi igen, haha!

 
gästbok och besöksräknare