fredag 3 juli 2009

En dag med Anna

Idag har jag hängt med Anna och hennes underbara men vilda tjejer.
Det var hur kul som helst, vad jag saknat Anna känner jag.
Vi var bra vänner förut, det är vi fortfarande iofs men efter att hon flyttade upp till Övik som ligger högt upp i Sverige så tappade vi kontakten lite.
Men nu var hon hemma hos sina föräldrar så jag tog med mig mitt vildjur dit och hängde i några timmar.
Nice var det och våra ungar tyckte det var kul.

Fina Anna...

Hennes små busungar, Disa och Clara...

Två dagar kvar tills älsklingen kommer hem.
Tråkigt.
Måste hitta på en massa saker så att tiden blir att gå fort.
Ska kanske leka med Hortis i morgon om vädret vill det vill säga.

Ha det!


Elias Egna Små Ord...

Åh vad kul jag har haft det idag, jag har lekt med Clara och Disa hela dagen.
Ni ska få se hur söta dom är.

Här är jag med min nya vän Clara...

Här badar vi...

Vi tyckte båda två om att plaska, hihi...

Busiga Disa rotar i min skötväska, ser ni att jag sitter i stolen bakom henne :)

När vi kom hem var jag så hungrig så jag trodde jag skulle dö.
Tur min mamma är så bra på att laga mat åt mig så det blev spagetti och köttfärssås.
Gott det.
Jag gillar mammas mat fast pappa säger att hon inte är så bra på att laga mat.
Hmmm, pappa har nog dålig smak helt enkelt.

Hej så länge, nu ska jag drömma om min pappa.
Han är bäst, ingen protest!

Pappa är bäst!

1 kommentar:

Gehenna sa...

Han är så himla söt Elias :)) Ni kommer få problem att välja kort till hans studentskylt om några år, för han är lika fin överallt! ;)

 
gästbok och besöksräknare