måndag 6 juli 2009

Klubbad

Det var länge sen Elias somnade samtidigt som man ger honom välling men idag gjorde han det.
Han har bara sovit middag en gång idag så det kan kanske bero på det.
Men skönt var det att slippa hålla på att ligga i ca 45 minuter för att få honom att somna.

Jag måste börja skärpa mig och komma i form igen.
Den 5:e aug börjar jag jobba igen och är jag i den formen jag är i idag så kommer det bli drygt.
Mitt jobb är väldigt fysiskt jobbigt så gubbarna kommer garva ihjäl sig åt min träningsverk jag kommer få.
Så jag måste skärpa mig, börja styrketräna här hemma.
Jag hade tänkt att jag ska försöka hoppa 15 min hopprep om dagen, styrketräna några gånger i veckan, slå på säcken minst 2 gånger per vecka och springa 2 gånger per vecka.
Gör jag detta så kanske min träningsverk inte blir lika stor som den skulle bli om jag började jobbet idag.


Här står jag inne i maskinen med en högtryckspistol och ska göra rent maskinen...


Så här lång är maskinen, det är mer än 100 meter från början till slutet...


Om ni kikar riktigt noga så står jag till höger i bilden på en trapp...

Har lite panik inför jobbstarten samtidigt som jag ser fram emot den.
Det ska bli så skönt att hänga med mina gubbar igen och få jobba med kroppen men oj vad jag kommer sakna min lilla Elias...

Nej nu blir det TV:n...

Älskad från första stund...


Elias Egna Små Ord...

Hörrni bebisar, hur lyckas ni krypa???
Jag försöker och försöker men jag har inte fattat grejen riktigt än.
Varför krypa när man kan kräla och hasa sig fram???
Pärona säger att jag snart är där men jag vet inte, kräla is the shit...
hihi!

Vill ni se hur snygg jag blev i mina nya kläder mamsen köpte åt mig igår?
Jag lägger in en bild.





Som ni kanske har märkt så tar mamsen nästan bara bilder med mobilen nu för tiden, jag fattar inte det, bilderna blir ju mycket sämre.
Hon får allt ta och skärpa sig.

Hej så länge...

3 kommentarer:

Soya ★ sa...

Ja man blir så jävla ledsen när man verkligen försöker också :(

Gehenna sa...

Jag har ju hittat Elias blivande fru! Är du inte glad nu då :P

Gehenna sa...

Jag ska sammanföra dem längre fram.
Mila heter hon btw :)

 
gästbok och besöksräknare