torsdag 4 december 2008

1 månad idag

IDAG är Elias 1 månad.
Vad fort tiden går :)

Elias med sina STORA ögon :)

Johan är sjuk så han åkte inte iväg och jobbade idag.
Han är genomförkyld, stackarn.
Hoppas resten av familjen inte blir smittad bara.

Så idag har jag varit den som tagit långpromenaderna med Alva.
Jag har inte ont längre i blygbenet så det gick bra.
Men det känns i benen nu, haha!

I morgon ska jag spela bowling med gubbarna och sen så ska vi käka på Broken Dreams.
Nice det...
Johan ska vara hemma med lillkillen.
Det kommer nog gå bra.

Nej nu blir det att slappa i soffan.

Kiss kiss!

Familjen råkade visst somna i soffan medan jag städade lite :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh stackare :/
eller så kan du pumpa ur och ge ersättning?

Anonym sa...

Grattis på månadsdagen! =)

Jenny sa...

Grattis lilla Elias på ett månadsdagen! =) Va söta dom var... Såg ut som att dom sov himla gött! Puss på er!

Anonym sa...

Åhh grattis Elias, tiden går fort!
Kul med lite bowling och käka ute.

Bilden är ju helt underbar!

Anonym sa...

En ny utmaning till dig i min blogg!
KRAM

 
gästbok och besöksräknare