måndag 29 december 2008

Trött familj

Jag älskar min familj...

EFTER allt flängande i jul så blev den här familjen väldigt trött.
Vi gick och la oss kl 20:00 igår och sov till 10:00 i morse :)

Johan har åkt till jobbet idag så jag är alldeles själv hemma.
Skönt faktiskt att bara få vara med sig själv men självklart så saknar jag honom.
Elias och Alva är här hemma också såklart.

Jag har haft en väldigt bra jul.
Mysig sådan.
Med min familj och Johans.
Alva har skött sig exemplariskt också, är så stolt över henne.
Elias har också skött sig.
Han är så go nu, skrattar jättemycket och är verkligen med i blicken.
Världens sötaste är han.

Nej nu ska jag fortsätta ta det lugnt, kommer ta upp bloggen mer seriöst sen efter nyår.
Så tack för alla god jul hälsningar, vi ses efter nyår igen.

Puss puss och God Jul på er och God Fortsättning såklart.

2009 kommer bli ett bra år, jag känner det på mig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara kort.
Åh va kul med en glad Elias :)

Kram på er!

Anonym sa...

Åh! Helt fantastiskt underbara bilder!!! Gott nytt om vi inte "hörs" innan. Stor kram

 
gästbok och besöksräknare