fredag 19 december 2008

Låst!

KÄNNER mig så sjukt låst och bitter idag.
Idag är ingen bra "nymorsa" dag.
Jag är riktigt utråkad och kan inte göra någonting förutom sitta i den här soffan och amma Elias.
Inte blir det roligare när man vet att alla ska ut och gå på "mys pys" ikväll.
Det vill jag också men icke då.
Jag får sitta i den här soffan och amma.

Idag är en sån dag då jag är less på det här.

Johan är borta, alla man känner ska ut, jag har en utråkad hund och en bebis som bara vill tutta hela tiden.

Inte ens får jag äta choklad som tröst, det som alltid har varit min tröst när jag kännt mig deppig.
Aaahhh!
Får panik av att sitta här, måste göra nåt.

Ja, det blir väl en promenad med hunden då för omväxlings skull :(

Fan vad jag saknar Johan idag.
Varför måste dagarna gå så sakta när han är ifrån mig?

Miss you!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad jobbigt! vet hur det känns att vara så less. som tur är glömmer man det fort när man kikar ner på den lille. hoppas du mår bättre nu.

ja ett kilo i veckan ungefär är det som gäller. men gud ska veta att jag ligger i! fast tränar gör jag ju inte :P

du kanske har byggt muskler istället?

kram!

Anonym sa...

det var jag som skrev... :P

Anonym sa...

Men alltså.. du har inte provat ge lite ersättning, för att han ska vara nöjd lite längre? Livet som mamma går verkligen inte ut på att bara amma amma amma. Det blir man heltokig på till slut. När min lilleman bara tuttade å tuttade hela tiden förut så tog jag till flaskan med ersättning. Då fick man fria händer nån timme =)

Å om det inte är maten han är ute efter.. är han då inte nöjd med bara nappen?

imbra sa...

köp hem kung markatta =) Den chokladen är mjölkfri och finns på ica maxi! Jag vet hur det känns att vara låst, det tror jag alla föräldrar gör. det ÄR en uppoffring att bli förälder, men man får så mkt tillbaka! Puss

 
gästbok och besöksräknare