måndag 15 december 2008

Julhandlat

Elias i min mammas händer...

NU är det ensamt här hemma, om det kan bli ensamt med en liten bebis och en hund :)
Johan har dragit till jobbet igen nämligen.
Tråkigt.
Den här veckan kommer bli jättejobbig för Johan kommer jobba alla dagar förutom onsdag.
Lite jobbigt när han jobbar dygn, vi kommer inte ses någonting alls :(

Jaja, han har ju gjort så, så vi får julen ihop så jag ska inte klaga.

Mamma har varit här idag.
Sen drog vi till Kupolen och köpte julklappar.
Elias skötte sig exemplariskt på Kupolen :)

Nu har han vaknat så då ska det väl tuttas lite antar jag.

I morgon ska jag hem till Malin och umgås lite, det blir kul.
Det är ju jättelänge sen vi sågs nu.

Kram på er!


Mamma och Elias...

3 kommentarer:

T e s s i. sa...

hur gick det med lille e's mage efter chokladtårtan? klarade "ni" er?

Soya sa...

Va kul att få se din mamma med :)
Du vi borde kanske byta nummer?

Kram

Mia sa...

Hahaha, vad kul det blev när jag läste din rubrik "julhandlat" och så ser jag hur någon sträcker fram Elias. =) Ett väldigt bra julklappskap! Kram!

 
gästbok och besöksräknare