söndag 21 december 2008

Njuter

VAKNADE av att Elias låg brevid mig och jollrade.
Han var på så bra humör :)

Efter en halvtimmes mys gick vi upp.
Jag käkade frukost medans Elias satt i sittern och mådde bra.



Sen tog jag mig en långpromenad och när jag kom in körde jag ett hårt boxningspass här hemma.
Jag mår så bra när jag får träna.
Jag körde styrka också såklart och nu går det mycke bättre än förut.

Har nyss käkat mat och ska ta och mysa lite med Elias.

I morgon kommer äntligen Johan hem, ska bli så skönt att få en hel vecka ihop sen.
Bara få mysa och bara vara, helt underbart.

Nej nu ska jag ta Elias bort från babygymmet och gosa in mig i honom :)

Puss puss!

--------------------

Jag glömde skriva att jag gjorde världens fulaste lussebullar igår, men goda blev dom.
Det är första gången jag bakat sånna så ni får ha överseende.
:)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Han är då bara för söööööt! Puss!

Anonym sa...

Åh men du dom bullarna var juh bra charmiga. Gjorde åxå lussebullar för första gången i år. Fick till ca 20 bullar av en deg som man borde ha fått till ca 40st. Hahah.

Åh vad Elias är söt! Älskar filmklipp på dom små =) Har själv några på min lilleman, men vet inte hur man lägger upp dom på bloggen. Så dom finns på min sida på familjeliv =)

Anne sa...

Känns det bättre i dag...Dina lussebullar smakar ju jättegott,de syns på dem. Det är ju insidan som räknas sägs det ju..:)

Anonym sa...

Nämen nu missade jag att du skulle dit. Vi kom just hem därifrån ju :(

Kram

 
gästbok och besöksräknare