måndag 8 december 2008

Känns som om jag kommer att dö.

DET började igår kväll, jag började få frossa.
Låg och skakade fast jag hade två täcken.
Sen började jag må illa och spydde som en gris.
Inte nog med det så pissade jag med arslet också, fyfan.
Det kom från alla håll.

Så har det hållt på hela natten, jag har inte fått behållt mycke av det vatten som jag druckit.
Jag har spytt och spytt och spytt.
Är helt slut och har ont i hela kroppen och inte nog med det så har man Elias att ta hand om.
Johan dög inte i natt nämligen utan han skulle vara nära mig hela tiden.
Han är ju också sjuk så vi är båda helt slut.
Det var bra länge sen jag var så här sjuk.

Nu ska jag och Elias sova igen, mamma kom hit nämligen med lite coca cola och tog Alven med sig, lite avlastning iaf.
Det är min snälla mamma det.

Kram kram!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men huga, det lät verkligen inte bra =/ Tänkte om det kunde vara mjölkstockning på G..? Vissa kan juh bli riktigt dålig av det har jag hört.

Anonym sa...

Ah ok.. Men då hoppas jag du kryar på dig, och att lilleman slipper drabbas.

Soya sa...

Nej fy va hemskt. Verkar som ni fått all skit man kan få på en gång.
Krya på dig vännen!

Jenny sa...

En stooooor puss och kram till dig! Håller tummarna att du blir bättre... snart! Krya på dig gumman! Puss!

Anonym sa...

Åh fy stackars er!
Hoppas att ni blir friska fort.
Krya på er!
Kramar

ivaron sa...

åh, stjärtkiss, detär väl det värsta som finns det. Kom ihåg att trycka i dig massor av vatten, annars skiter det sig med ammningen oxå, och detär inge kul att vara magsjuk OCH ha en liten en som är hungrig.
Krya på dig...
Just ja, har nog glömt att säga att han är riktigt fin lilla Elias.

T e s s i. sa...

fy! Krya på dig!!!!

Soya sa...

Nu har jag inte hört av dig på flera dagar.. Orolig ju!!

 
gästbok och besöksräknare