fredag 12 december 2008

Rent...

Så, då har jag äntligen lyckats gjort nåt vettigt här hemma.
Har storstädat hela hemmet.
Så nu är det rent och fint här hemma.

Tvätta ska jag göra ikväll, det blir lite lättare att göra sånt när Johan är hemma eftersom jag har både en hund och en bebis som inte kan vara för sig själva.
Åh vad jag saknar min Johan, han är så bra med både Elias och Alva.

Här tröstar han Elias...

Nej ni vaknade guldklimpen så då måste det ammas antar jag.
Han har ju sovit sen våran promenad i snöstorm i morse.

C ya!

3 kommentarer:

ErikaSH sa...

Skönt att du mår bra igen.. Ja, Dolly är hur söt som helst, jag lovar! Ha det, kramis

Pontus sa...

Städa, får du aldrig ta det lugnt? Som sagt, skönt att du mår bättre!

Mia sa...

Snöstorm?! Jag vill också! Här är det regn. =/

 
gästbok och besöksräknare