fredag 5 december 2008

Soyas utmaning...

Jag måste först skriva att jag nästan aldrig önskar mig något så det här var inte lätt.

Tre hårda klappar

♥ En större bil, våran Audi kombi känns konstigt nog för liten nu

♥ Playstation 3 eller nintendo wii
♥ Cykel

Tre mjuka klappar

♥ Massor med sedlar, stålars alltså
♥ Massor med kläder, vill ha nytt
♥ Bebiskläder till Elias, vi trodde visst att han skulle förbli 53 cm resten av livet, hahaha!

Tre viktiga klappar
♥ Att Elias får växa upp frisk och inte bli alltför busig som tonåring
♥ Att jag och Johan håller ihop trots de motgångar som vi kommer möta i framtiden
♥ Att min familj, syskon, mamma, pappa mm. får det bästa livet dom kan få :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad skönt att det är bättre hos er nu iaf. Kanske ni kan börja njuta på riktigt, och få lite mer sömn.

Anonym sa...

En överraskning i min blogg.
Kolla här: http://soya.blogg.se/2008/december/bloggutmarkelse.html

KRAM

 
gästbok och besöksräknare