söndag 14 december 2008

Bortskämd...

IDAG så har jag blivit rejält bortskämd av Johan.
Eftersom han fick sova ut idag så har jag fått massage, jättegod mat och till och med en efterrätt.
Det ni.
det är bra att vara Sussi ibland.
:)

Men eftersom Johan ska iväg och jobba i över 90 timmar på en vecka så tyckte jag han kunde få sig en sovmorgon. Hans jobb är ju riktigt drygt psykiskt så då behöver man nog känna sig utvilad för att orka med det.
Jag får sova i ett annat liv, det har man ju förstått, haha!
Men det är lugnt, jag kan ta det för den där lilla skrutten som vi lyckats skapat.

Fan va skit det är på tv idag, hela helgen har varit en riktigt usel tv helg.
Det som brukar vara en massa mysiga filmer när det börjar närma sig jul, vart har alla dom tagit vägen?

jaja, nu blir det mys med familjen.

Sov gott alla!


Johans goda chokladtårta, Alva önskade nog att hon hade fått smakat...


3 kommentarer:

T e s s i. sa...

haha jag gillar sempers magdroppar där jämte tårtan ;)

Soya sa...

Åhh vilket lyx!
Skönt att Elias mår bättre nu vännen, måste va en himla lättnad om Johan ska jobba så mycket nu i veckan :(

Men va Alva är sugen på den där kakan :P

Kram

Anonym sa...

Men du.. det var inte dåligt det =) Kanske minst lika bra som en sovmorron =) Men sen så är vi fruntimmer nog ganska starka, så vi orkar livet som samma samtidigt som vi är trötta som djur.
Hoppas det kommer gå bra för er i veckan nu, men det tror jag absolut.

 
gästbok och besöksräknare