torsdag 11 december 2008

I`m Back!

NU är jag tillbaka till mitt normala jag.
Det var en riktig pers den där magsjukan, eller vad det nu var.
Länge, länge sen jag var så sjuk.

Igår åt jag riktig mat, det kändes bra.
Så idag har jag krafter till att göra något igen.

Min lilla ängel Elias var helt underbar när jag var sjuk.
Han var inte ett dugg gnällig utan sov snällt brevid mig i soffan hela dagen.
Helt underbart.

Skönt att man känner sig okey nu eftersom Johan har dragit till jobbet idag igen.

Just nu har jag en liten lugn stund för mig själv för Elias och Alva sover huvud mot huvud här på soffan brevid mig :)

Så söta så, kolla in fiskmunnen på Elias, hahaha!

Nåt possitivt som kom med magsjukan dock var att jag nu ÄNTLIGEN kan knäppa igen mina byxor, haha!
YES! som jag längtat, fast det är lååångt kvar tills jag är nöjd.

En fråga bara, hur länge blödde ni efter eran förlossning, jag blöder lite fortfarande nämligen.
Det avtog när jag var sjuk men kom tillbaka lite nu när jag blev frisk igen.
Alltså seriöst, när ska man få ha sex igen???
Jaja, nu ska jag nog ta och vila lite ihop med mina sötisar
Sen ska jag om jag hinner läsa allas bloggar.

Tack alla för att ni har visat att ni brytt er, jag har helt enkelt inte orkat kommenterat nåt dom senaste dagarna. Har knappt varit ute på internet utan Johan har läst upp sakerna åt mig. Men för det betyder inte det att jag inte har uppskattat det som skrivits :)

Kram på er!

Minuterna innan badet...

Mina badpojkar...

9 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

SKönt att du är frisk igen!
Jag kan ju tyvärr tala om att jag blödde typ 8 veckor efter förlossningen..skitdryyyygt!!!
Det var som nån sa till mig:
"Nu får du igen efter att ha sluppit din mens i nio månader"
Så sant som det var sagt! =)

Anonym sa...

Härligt att du är frisk igen, och jag älskar bebis fiskmunnar haha. Så söta!

Neeh inte alls lång tid kvar, börjar bli lite små nervös :)

Kramar!

Anonym sa...

Jag blödde ca 7-8 veckor efter förlossningen, men det avtog juh himla mkt där på slutet. Sista veckorna var det mer som en brunaktig flytning bara. Men har läst att det kan hålla i sig upp till 10 veckor åxå. Så det är bara att hålla ut, så ska du se det slutar tids nog =)

Soya sa...

Fina, fina grabbarna!

Soya sa...

Jag blödde nog i 6 veckor ca för efter 8 veckor fick jag ju mens. Iaf vad jag tror är mens. Jag har inte fått nån mer iofs :)

Har verkligen saknat dit på nätet.
Skönt att du mår bättre!

Soya sa...

Nu pepprar jag dig med kommentarer :P
Julgranen står i en helt vanlig julgransfot i plast men en lite mindre sån.

Tack för dom fina komplimangerna om bloggen :)

Anonym sa...

Åh vad kul att ni ska börja babysim då! Det kommer ni trivas med =) Ah, jo kan tänka mig han är gnällig då.. om han är hungrig.. Får hoppas du får igång produktionen igen.

Anonym sa...

åh, tack vännen! :D
blev lite peppad nu faktiskt :) tack för den och ha en fin helg nu!
kram

Gehenna sa...

Han är sååå jäkla söt på bilden i mitten ;) Även om han kanske grät då !

 
gästbok och besöksräknare